Dzień Kolorowej Skarpetki
- Szczegóły
21 marca to nie tylko pierwszy dzień wiosny, ale też Dzień Kolorowej Skarpetki, czyli Światowy Dzień Zespołu Downa. Uczniowie naszej szkoły z chęcią założyli tego dnia dwie różne kolorowe skarpetki, solidaryzując się w ten sposób z osobami z Zespołem Downa. Data obchodów jest symboliczna. Przypada na 21. dzień 3. miesiąca w roku ponieważ to właśnie dodatkowy, trzeci chromosom w 21. parze składających się z łańcuchów DNA chromosomów w ludzkich komórkach powoduje występowanie tej wady genetycznej. Kolorowe skarpetki założone nie do pary są wyrazem radości, tolerancji i solidarności z osobami z zespołem Downa. Drobne gesty mają znaczenie!
(art. M.Lipczyńska)
Zielono mi… czyli Dzień Świętego Patryka w naszej szkole.
- Szczegóły
17 marca na całym świecie jest obchodzony Dzień Świętego Patryka – patrona Irlandii. Choć to święto na początku było obchodzone tylko w Irlandii, zdobywa coraz większą popularność, także w Polsce. Aby uczcić ten radosny i bardzo zielony dzień uczniowie klas 0-8 tego dnia przyszli ubrani na zielono.
„Razem zmieńmy rytm bicia serca – EMMA!”
- Szczegóły
16-go marca naszą szkołę odwiedziła nasza mała wojowniczka – Emma Król. Podczas spotkania Pan Dyrektor przekazał zgromadzone pieniążki podczas akcji charytatywnych prowadzonych na terenie naszej szkoły. Wszystkim uczniom, rodzicom, nauczycielom i pracownikom z całego serduszka dziękujemy za tak WIELKIE ZAANGAŻOWANIE!!!
(art. Szkolne Koło Wolontariatu – M. Bojalska)
Projekt badawczy „MŁODE GŁOWY”
- Szczegóły
Projekt badawczy pt. MŁODE GŁOWY.OCENA POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI I SPRAWCZOŚCI MŁODZIEŻY.Uczniowie naszej szkoły przystąpili do bezpłatnego projektu badawczego-klasa 6 a, b i c oraz 7 b. Projekt polegał na wypełnieniu anonimowej ankiety poprzez Internet. Projekt badawczy dotyczący poczucia własnej wartości i sprawczości, MŁODE GŁOWY to inicjatywa Fundacji UNAWEZA założonej przez Martynę Wojciechowską, realizowana przez Fundację Dbam o Mój Z@sięg. Ma na celu szerokie zbadanie stanu psychicznego dzisiejszej młodzieży, a następnie stworzenie na bazie wyników kampanii edukacyjnej dla młodych ludzi, rodziców i nauczycieli.