Wycieczka klas 3a i 3c
- Szczegóły
19 listopada klasy 3a i 3c odwiedziły Fabrykę Zabawek Pluszowych Kolor Plusz oraz Fabrykę Bombek Glass Color w Koszalinie. Uczniowie mogli podziwiać cały cykl produkcyjny pluszowego misia oraz produkcję bombek choinkowych od dmuchania szklanych rurek poprzez srebrzenie, dekorowanie i pakowanie. Sami mogli wziąć udział w warsztatach, podczas których wykazały się pomysłowością w malowaniu bombek. Każdy otrzymał na pamiątkę pobytu bombkę z własnym imieniem, a w fabryce zabawek pluszowego bociana i dużego misia do klasy.
Wycieczka dostarczyła niezapomnianych wrażeń i wprowadziła w atmosferę zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.
Miś przychodzi do szkoły!
- Szczegóły
Miękki, puchaty i taki z łatką. 25 listopada swoje święto obchodzi najmilsza zabawka, najlepszy przyjaciel dzieci i niezastąpiona przytulanka przy zasypianiu – Pluszowy Miś. Tego dnia uczniowie naszej szkoły mogli przynieść swojego ulubionego pluszowego przyjaciela, który niewątpliwie umilił im czas spędzony w szkole. Przedstawiciele samorządu uczniowskiego wykonali pamiątkowe zdjęcia w poszczególnych klasach.
Mimo coraz nowocześniejszych i coraz bardziej atrakcyjnych zabawek, moda na misie nie przemija, bo „czy to jutro, czy to dziś, wszystkim jest potrzebny Miś!”
Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie!
Uczennice z SP nr 3 na podium w województwie
- Szczegóły
Ośrodek Edukacji Przyrodniczej LOP Okręg w Szczecinie w ramach Kampanii edukacyjno- informacyjnej „ Myśl ekologicznie- oddychaj czystym powietrzem” w październiku 2019 r. ogłosił konkurs pt. „ Dobry klimat dla czystego powietrza”. Konkurs skierowany był do uczniów z dwóch kategorii wiekowych- I kategoria- klasy 4-6 oraz II kategoria- klasy 7-8.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie było nagranie filmu prezentującego właściwą postawę oraz działania wpływające na poprawę jakości powietrza w najbliższej okolicy. Jednocześnie film miał zachęcać innych do wprowadzania proekologicznych zmian w codziennym życiu.
Komisja konkursowa przy ocenie filmu oprócz wartości merytorycznej oraz kreatywności, brała właśnie pod uwagę włączenie społeczeństwa do wspólnych, pozytywnych zmian na rzecz ochrony środowiska.
Z naszej szkoły do konkursu przystąpiły cztery uczennice- dwie z pierwszej kategorii wiekowej i dwie z drugiej.